2a december

Ställde klockan på kvart över sju för att kunna se julkalendern, som sög stenhårt :(
Sen hade jag hört att Kat Von D skulle till vakna med the voice. Så flippade över till femman. Ååååååååh människa vad snygg hon är!

http://www.kanal5play.se/klipp/play/vaknamedthevoice-katvond1

Hon åkte till Sverige för att promoeta sin nya bok. Och nu har jag bestämt mej för att det faktiskt är en bok jag skulle kunna tänka mej att läsa. DEN SKA JAG KÖPA! Även hennes förra bok. Borde vara rätt nice faktiskt :]
_
När det var slut drog jag täcket över huvudet och somnade. Gick upp efter några timmar när det var jobbdags och tog lite flingor till frukost.


På jobbet var det kaos. Denna kväll har varit så stressig att jag varit nära till ett sammanbrott. Arg som jag vet inte vad, Inte kul.

Men nu sitter jag hemma i lägenheten med mamma på soffan, haha xD Hon har varit på nån julfest och tyckte det kändes onödigt att åka hem i all denna snön, tar ju evigheter.

Nu ska jag fixa lite mat och kanske ta en dusch om jag orkar. Trött och svinhungrig, win!

Kommentarer
Postat av: Sir mone

Waah! react DU är ju flipp, julkalendern 2010 är stengo! :) Har alltid drömt om hur det kan vara om man fastnar i en mathiss.

Lena hade nog lite separationsångest skulle jag tro :) Vilket jag också har. Hoppas vi kan träffas en runda på lördagmorgonen. Du är så saknad! <3 kram

2010-12-03 @ 03:22:33
URL: http://skogsraet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0