En dag som går åt rätt håll

Hatar att vakna av att nästan få hjärtstopp när klockan ringer. Man tycker ju att det inte borde gå att bli skrämd i sömnen, men det göre!
Livrädd flyger man upp ur sängen och stressar runt för att åka till jobbet.
Idag återanvände jag gårdagens smink (somnade innan jag hann tvätta bort), det ska man ju egentligen inte.
Men vad gör man inte för fem extra minuter i varma sängen? ^-^

Pallrade mig till jobbet även idag, trött som en gnu.

Efter jobbet drog jag till ännu en frisörsalong och frågade om hårförlängning. Slutade med att jag fick tid på måndag. Spännande att se hur det blir!
Gick även och småhandlade lite kul grejer :$

Sen fick jag reda på att jag fått paket på posten, åkte hemhem till familjen för att hämta avi, saker och hälsa på.
Hämtade ut paketet på hemvägen. ÄNTLIGEN NYTT OBJEKTIV : D




En viss storleksskillnad mot mitt gamla objektiv xD



Synd att jag inte har nått kul att fota här, och ut orkar jag inte gå igen :( Så får testa den mer imorgon efter jobbet!
Nu ska jag se om jag kan fixa nått att lägga i magen :}

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0