go ledig fredag!

Idag har jag varit ledig! Hur skönt har inte det varit då? :D AWZUM
Alexandra kom till mej runt halv tio. Så då fick jag pallra mej upp, duscha och fixa mej lite för att springa på stan.
Hittade lite smågrejer och fick några ärenden uträttade.

Köpte som vanligt hårgrejer, sminkrelaterat och accesoarer. HEHE


Kicks


Glitter
_

Sen åt vi mumsigt på 3G. Jag tog räkmackan som flyger en till himeln, ja..så sjukt gott äre.
Ännu mer stanspringande i snön efter det, även inköp av matvaror. Lite föbredande för kvällens planer.

Pallrade mej hem för att städa undan och diska upp lite grejer.





När det var gjort chillade jag med musik i soffan och drack massa julmust. Väntade på att familjen skulle pallra sej in med mer kläder och grejer.
Men när de väl kom innanför dörran hade de ytteligare planer.. Laga mat i mitt lilla pyttekök.
Det gick lysande och maten var god, så jag klagar icke! Sen att det blev två matlådor på det var ju bara bonus ;)




Klockan ååååtta blev det idol och dags att slinga mammas hår. Samtidigt som det blev gjort förbereddes räkmackorna jag längtat efter att få göra.




Nomnom!

  • Hos grannen har det varit fest och musiken har spelats så tapeterna krullar sig.
  • Jag har beställt Kat Von D's böcker.
  • Jag ska raka halva mitt huvud och förlänga resten
  • Måste färga håret snaart
  • Mina mysstrumpor är guld värda
  • Jag älskar helger

Men det har varit en lyckad dag!
Nu ska jag göra mej redo för sängen eftersom jag ska jobba imorgon
Godnatt!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin.

Mysig blogg hörru!

2010-12-04 @ 22:12:42
URL: http://skypainter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0