lata dagar

Måndagen var bara chill och sådär. Stack lite sent till jobbet på grund av huvudvärk. Men det löste sig ^^
På kvällen kom Simone direkt från kalmar och bosatte sig lite smått i min nya :3
Somnade sent och blev sen till jobbet även på tisdagen.
Sjukt svårt att klara sig på 2 ½ timmes sömn..såå ja.

Men innan jag stack hem fick jag reda på att jag fått förlängt. Har nu jobb till sista Januari! Nice
Stack ut på stan en snabbis efteråt. Ärende på arbetsfömedlingen, postade adressändringspapper och sånt. Kollade julklappar men har fortfarande inte köpt några haha! D:

Runt fyra när jag kom hem gick jag och gosade mer mig i sängen. Sjukt kallt!
Grubblade på en grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0