Paketdagen

Idag mådde jag fortfarande illa och sådär.
Men på eftermiddagen när jag piggnat till lite var jag tvungen att ut och handla viktiga grejer med mamma och pappa. Hämtade ut cdon paket på posten och fick en för tidig julklapp. Ugn :D Dammsugare och micro fick jag köpa själv. Nödvändigt!
När jag kom hem städade jag undan i lägenheten och det ser nästan riktigt fint ut :D

Nu saknas bara ett bord att dela kök och vardagsrum med, sminkbord och lite smågrejer.
Niiice


och i CDON paketet låg:


Kat Von D böcker

Ikväll har det varit idolkollande med familjen på besök :)
Druckit te och ätit kaaager. Omnomnom!

Imorgon blir det jobb och chill med frugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0