krabb och diamant linser

Hämtade mina linser nyss!
Slutade jobbet typ 23, tog bussen till stan (som för övrigt var en enda röra med massa stökiga och fulla ungdomar. Hoppas inte man själv är lika jobbig i den situationen xD)
Gick upp mot stan och skulle hämta mitt paket från pigtail. Väl där försöker blatten i kassan lura mig på öppettiderna :@
Stod i mitt sms att det skulle vara öppet till 24 och han ba "Nää men det är lite sent nu, vi har bara öppet till 23"
Irriterad Julia frågar hur det kommer sig och visar smset :l Så hämtar han paketet och allt löser sig iallafall, kan knappast ha varit så jobbigt. Vad var meningen med att säga emot från början?! uugh jävvla nååb!

Iallafall..
Linser och etui





Ska fixa bättre bilder i helgen :)
Nu ska jag göra nått snabbt att äta, kolla film och sova.
Stiga upp i vettig tid och handla innan det blir dags för jobb imon. Hade visst lovat en kollega att skriva om mina tatueringar också, så får väl se om jag hinner med det innan jag drar xD

Godnatt små lökungar :*

Saknar en liten viss person som jobbar rumpan av sig!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0