snart mindre hår pa huet

Tog bussen ut till amiralen för att boka tid till att ta bort min löshår. Bussarna kör lite när de själva vill men jag har gått och tjatat om det hela dagen så nu får det vara nog om det. Blir så irriterad när de kör för tidigt.. :D

På tisdag eftermiddag smäller det. Mindre hår och så kommer jag nog byta färg snart. :')
Blir så uttråkad av att gå med samma färg hur länge som helst. Så det blir skönt!
Och nu på fredag äre löning (YAY!) Blir kanske kalmar i helgen och då ska jag pallra mig till makeupstore. Handla lite needy stuff! Hah, jag planerar alltid långt innan vad jag ska köpa :D

Så hoppas jag att mina diamantlinser kommer snart. Går och väntar som en tokig nisse!

Iallafall, Tisdag är slut.
Bara jobba onsdag och torsdag med, det ska nog gå!
Nu måste jag allt diska undan lite (ehe kanske)
Hejsvejs småpotatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0