Semester

Seg man varit här då! Försökte ändra lite på bloggdesignen men det blev inte så spännande och jag blev lite opepp D: Men jag ska försöka göra nått åt det..nån gång xD

Haft min första semestervecka av två. Hunnit åka till ullared och handla massa kläder, sett transformers 3 på bio och solat som sautan (vilket ioförsig bara resulterade i att jag blev rödbränd :/ ).
Haft det rätt skönt iallafall :]
Imorgon blir det Torhamns marknad och Magnus Betnér på kvällen, awesome!
På måndag bär det av till ullared ännu en gång, fast då med övernattningsplaner och kanske halmstad på hemvägen :)


mobilbild från idag


Kommentarer
Postat av: Alveljung

Läckert med ny design! Vitt funkar alltid, och header passar in som handen i handsken!

2011-07-01 @ 19:38:25
URL: http://alveljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0