FÖRLÅT

Förlåt så himla mycket för att här varit dött. Varit tufft och stressigt ett tag. Och kommer fortsätta vara det i typ en månad till /:
Jobbar, mitt uppe i körkortsgrejen, MUA har hamnat på sniskan (ska jobba igen det nu i helgen och alla bilder kommer upp här förr eller senare!), lite hemliga planer (hihi) som snart kommer bli avslöjade eftersom jag troligen kommer börja ta bilder igen :)

Ssöndag SÖÖÖNDAG mina vänner, då blir jag lycklig..

Jag ska bli bra på att blogga om det så r det sista jag gör! Tålamod mina små grodor!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HEJSAN! det öronhänget du har med en diamant, vart har du köpt det!? vill ha ett sånt! tacksam för svar!

2011-10-12 @ 22:03:47
Postat av: johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en länkning bland alla mina läsare! ;D Good luck!



Direktlänk: http://www.nattstad.se/johannalicious?id=1948529

2011-10-13 @ 08:40:42
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0