tandläkaren rånade mig

Skulle till tandläkaren 7:50 igår. Orolig som fan, eftersom jag inte riktigt varit snäll mot mina tänder under dessa två år..
Tänkt att 'shiit, detta kommer bli massa besök och svindyra lagningar'
Men det var ingen större fara med hål osv. utan mest tandsten runt min metallgrej i underkäken och lite så.
Besöket kostade ändå 530 spänn med 300 kr rabatt. fyfaaaaan asså

530 spänn för att låna deras haklapp i 25 minuter..
Dessutom skar hon upp mitt tandkött när de skulle ta kort.. vilket påminnde mig om ett Johan Glans skämt, så där satt jag och började fnissa xD




Efter det åkte jag hem och käkade lite, gjorde mig redo för att dra till hästarna.
Blev en liten tur på Snejs i det fina vädret. En stenmur krävdes för att komma upp, och väl uppe var det inte mycket att sitta på. Skillnad om man jämför med Molly fåtölj :)



Sen åkte jag till arbetsförnedringen för att gå på möte. De brukar ju ändå vara en timme så det kändes alright. Men igår varade det i 20 minuter..
Så jävla onödigt i mina ögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0