Dagarna ...

Flyttade upp till Stockholm 21 september. Vardagarna består av hushållssysslor, tv och jobbsök..
Har lyckats hitta helgjobb/vid behov som make-up artist på the studio, sjukt spännande. :D
Fick gå på intervju när jag varit här ungefär en vecka. Hade inte ens med mig alla penslar upp i första flyttlasset eftersom jag inte trodde jag skulle behöva dem i första taget. Men det har gått bra ändå.

Jobbade i lördags och kände sån sjuk träningsvärk längs hela högra sidan av ryggen igår (känns idag med). Otränad much!? Mhm!

Dagen har bestått av frukost, supernatural och promenad i parken. Jimmy kom precis hem så nu ska vi nog pussla ihop lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0